28.9.09

Δεν ήμουν εγώ...

Ανακοίνωση Λούκας Κατσέλη...
Χθες, δέχθηκε επίθεση από αγνώστους το ηλεκτρονικό αρχείο του πολιτικού μου γραφείου. Οι άγνωστοι «χάκερς», αφού κατέστρεψαν το αρχείο, ανήρτησαν, την ίδια χρονική στιγμή, στην προσωπική μου ιστοσελίδα υποτιθέμενη δήλωσή μου σχετικά με τις πρόσφατες συλλήψεις ατόμων για συμμετοχή τους σε τρομοκρατική οργάνωση. Βεβαίως, ουδέποτε έκανα τέτοια δήλωση. Έχω υποβάλει μήνυση κατά αγνώστων και κατήγγειλα αμέσως το γεγονός στο αρμόδιο Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος το οποίο και διερευνά την υπόθεση.
Τέτοιες ενέργειες 6 ημέρες πριν τις εκλογές πλήττουν τους δημοκρατικούς θεσμούς. Λυπάμαι, που ο κ. Κουμουτσάκος έσπευσε να...


αξιοποιήσει την υποτιθέμενη δήλωση, η οποία, προδήλως, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να εκφράζει ούτε εμένα, ούτε άλλο πολιτικό.

Η παρακάτω ανακοίνωση στην ιστοσελίδα μου δεν προέρχεται από εμένα, αλλά είναι προϊόν κακόβουλης επίθεσης.
Προεκλογικό τρικ της ΝΔ οι συλλήψεις των παιδιών
Σχετικά με την υπόθεση της σύλληψης των φερόμενων ως μελών της οργάνωσης "Συνομωσία των Πυρήνων της Φωτιάς", θα ήθελα να τονίσω οτι όσο περνάει απο το χέρι μου δεν θα επιτρέψω σε κανένα δημοσιογράφο ή μή, για πολιτικές σκοπιμότητες να καταστρέψει το μέλλον εικοσάχρονων παιδιών. Είναι προφανές οτι πρόκειται για προεκλογικό τρικ της ΝΔ, πάνε να μετατρέψουν 20αχρονα παιδιά σε αδίστακτους τρομοκράτες! ( 27.09.2009 22:38 )

Δυστυχώς, τις τελευταίες ημέρες η δημοκρατία πλήττεται με πολλούς τρόπους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: