28.2.10

Το πιτσικλόκωλο του πιτσικλόκωλου


Γράφει itsaousa
Οι γυναίκες σήμερα αντιμετωπίζουμε τις δουλειές του σπιτιού ως αντιρρησίες συνείδησης.
Τις θεωρούμε σκλαβιά και μπασκλασαρία του κερατά.
Και έτσι είναι δηλαδή.
Γι αυτό επινοήσαμε την καριέρα.

Αν δεν υπήρχε η λάντζα δεν θα δούλευε καμιά μας, θα αράζαμε στην τηλεόραση, και θα το χαϊδεύαμε όλη μέρα.


Προσωπικά, ούτε την πόρτα του ψυγείου δεν ανοίγω.
Προτιμώ να μουλιάσω στα αφρόλουτρα, παρά να χαρίσω τον ελεύθερο χρόνο μου στην Πίτσος.
Κάνω καριέρα λέμε, και η καριέρα θέλει μπανιέρα.
Το ίδιο και οι γκόμενοι.


Η μοναδική κατηγορία γυναικών που...

έκανε τη λάντζα καριέρα, είναι οι οικιακές βοηθοί.
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, τα πάντα εν σοφία εποίησε όμως.
Χωρίς αυτές, στο κουδούνι θα έγραφε το όνομα της οικογένειας κατσαριδών που θα κατέκλυζε το σπίτι.

Επειδή έχω ωραίο επίθετο, πήρα οικιακή βοηθό.
Αλλοδαπή φυσικά, γιατί οι Ελληνίδες δεν πλησιάζονται.
Είκοσι Ευρώ την ώρα, κι άμα γουστάρουν τη φάτσα σου.
Σιγά μαντάμ που θα σε χρυσώσω επειδή είμαστε συχωριανές.


Πήρα τη Ληρή και βρήκα την υγειά μου.
Από τα γέλια.

Ποιος τη γαμεί τη λάντζα τελικά, άμα πετύχεις Λογοθετίδη και φούντα Καλαματιανή μαζί, να το παίζει καθαρίστρια.

Πριν ανοίξει η αυλαία και ανέβει το κορίτσι στη σκηνή, πρέπει να διευκρινίσω ότι είναι 35 χρονών και κατάγεται από ένα χωριό των Βαλκανίων.

Χειροκρότημα τώρα.
Η Ληρή πρώτα απ΄ όλα, δεν έρχεται ποτέ στην ώρα της.
Ή μια ώρα αργότερα, να ξεροσταλιάζω σαν την καψούρα που περιμένει τον γαμήκουλα, ή μια ώρα νωρίτερα, να με βρίσκει ο γαμήκουλας με την τσίμπλα στο μάτι.


Προτού αρχίσει το δούλεμα πως καθαρίζει, πρέπει απαραιτήτως να πιει τρία τέταρτα τον καφέ της, απαιτώντας να της κάνω παρέα.
Ξέρω τα πάντα για τον Φρέντυ, τον γκόμενο της.
Πότε την πηδάει, πόση την έχει, σε ποια μεριά του κρεβατιού κοιμάται, αν του αρέσουν οι κεφτέδες.
Τον είδα μια φορά και δεν βλεπόταν, αλλά η Ληρή τον θεωρεί μοντέλο, και φοβάται μην της τον κλέψει καμιά Ελληνίδα.
Έχει βάσιμες υποψίες, γιατί είδε στο κινητό του τη φωτογραφία μιας γκόμενας που "κρατούσε ένα μικρό σκυλί, κι εμείς στην πατρίδα μου δεν κρατάμε τα σκυλιά αγκαλιά ".


Στην πατρίδα της πιθανότατα δεν τα πάνε καλά και με τα σουβέρ, αλλιώς δεν εξηγείται η επιμονή της να παίρνει το φλιτζάνι όταν της το ακουμπάω στο σουβέρ, και να το αφήνει στο τραπεζάκι.
Κοπανάω εγώ το φλιτζάνι μου με δύναμη πάνω στο μεταλλικό σουβέρ-μαργαρίτα, μπας και καταλάβει ότι δεν μαλακίζομαι με τα διακοσμητικά αλλά θέλω να προστατεύσω το τραπεζάκι, αυτή όμως επιμένει να προστατεύει τα σουβέρ.


Επίμονη είναι και με ένα μοντέρνο ρολόι που βρίσκεται στη βιβλιοθήκη.
Το ρολόι αυτό στηρίζεται πάνω σε ένα εύκαμπτο έλασμα, και η λογική του είναι να δίνεις στο έλασμα ό,τι σχήμα θέλεις, διότι έτσι είναι η μοντέρνα τέχνη.
Η Ληρή τσαντίζεται με αυτό.
Ισιώνει μονίμως το έλασμα, κι εγώ έχω ένα ρολόι να στέκεται πάνω σε ένα όρθιο καβλί.
Μια φορά της είπα να μην το ξαναπειράξει και στράβωσα το έλασμα μπροστά της.
Σε πέντε λεπτά, πήγε και το ίσιωσε πίσω από την πλάτη μου.


Δεν κοντράρεται όμως μόνο γι' αυτό μαζί μου.
Την ενοχλεί και η μανία μου με την ηλεκτρική σκούπα.
Είδα κι έπαθα να την πείσω πως είναι καλύτερη απ΄ την απλή με το κοντάρι.
Αυτό όμως που τη δυσκόλεψε περισσότερο, είναι το άδειασμα του κάδου της.
Κατάλαβε κάποια στιγμή πως αν δε τον αδειάσει, η σκούπα δεν ρουφάει.
Τώρα προσπαθώ να της μάθω πως τον κάδο τον αδειάζουμε στον σκουπιδοτενεκέ, και όχι στον κήπο.

Γιατί η Ληρή αδειάζει τα πάντα στον κήπο.
Από το νερό του σφουγγαρίσματος, μέχρι τον καφέ που δεν ήπιε ολόκληρο, το τασάκι, τις φλούδες από το μήλο της, και την άμμο της γάτας.
Σκέφτομαι τι θα βρουν οι αρχαιολόγοι του μέλλοντος στο χωριό της.

Η απάντηση στο κουφό, κατά την κρίση της, ερώτημα "γιατί τα πετάς στον κήπο;" είναι η εξής:
"Άμα βρέξει θα φύγουνε".


Μια μέρα της έμαθα πως όλα τα πράγματα διαθέτουν και πίσω όψη, γιατί πίσω από την τηλεόραση δημιουργήθηκε ερήμην μου ένα μικρό Ντουμπάι από αράχνες, και όταν ήρθε ο ηλεκτρολόγος να αλλάξει πρίζα το είδε, και με κοίταξε σαν να ήμουνα τσατσά σε μπουρδέλο.
"Να πάει να χεστεί ο μαλάκας" απάντησε η Ληρή, χωρίς να μου διευκρινίσει αν έχει σκοπό να καθαρίζει από κει πίσω.
Με ρώτησε όμως αν τα dvd που της χάρισα μπορεί να τα πουλήσει, αν οι κουρτίνες στο κουτί τους που της έδωσα είναι ακριβές, και αν μπορεί να έρθει μια φορά αντί για δυο εκείνη τη βδομάδα, γιατί βρήκε ένα εξτρά.

Μικρή λεπτομέρεια, πληρώνεται μπροστά όλο τον μήνα.



Τελευταία μου έβαλε κωλόχερο που χαλάω λεφτά στις γάτες, εγώ της είπα να σκάσει η βλαχάρα που καθαρίζει τα πάντα με απορρυπαντικό πιάτων, αυτή με είπε βλαμμένη που παίρνω δέκα απορρυπαντικά στο σπίτι, της είπα να πάει να γαμηθεί, μου είπε "Μόνο με τον Φρέντυ" και το βούλωσα, γιατί σκέφτηκα πως τη γαμάει καλά ο αλλοδαπός, ενώ ο δικός μου ίσα που μου τονε δείχνει.


Με τούτα-κείνα, το σπίτι μου έπιασε χολέρα, αλλά δεν κόβω ούτε Ληρή, ούτε καριέρα.
Μονάχα γκόμενο θα αλλάξω.



Υστερόγραφο:
Με λέει πιτσικλόκωλο η μαλάκω, κι εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: