29.2.12

Ντ. Μπακογιάννη: Το ένα εκατ. ήταν δηλωμένο στο πόθεν έσχες...


Εν τούτοις γραπτές εξηγήσεις καλείται να δώσει ο Ι.Κούβελος...
Τα χρήματα του συζύγου μου προήλθαν από ναυτιλιακό συνάλλαγμα και είχαν επενδυθεί στο αμερικανικό χρηματιστήριο είπε στο ΣΚΑΪ 100,3 η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, μετά την αποκάλυψη ότι το πολιτικό πρόσωπο με το έμβασμα στο εξωτερικό, στο οποίο...
αναφερόταν ο πρόεδρος της Αρχής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ήταν ο άντρας της, Ισίδωρος Κούβελος.

Πρόσθεσε ότι το ένα εκατομμύριο σε μετοχές είναι δηλωμένο στο πόθεν έσχες του 2010 σημειώνοντας ότι τα χρήματα αυτά δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα.

Είπε ότι θα ζητήσει εξηγήσεις από τον κ. Νικολούδη για το ποιος έκανε την καταγγελία.

Υποστήριξε ότι η Δημοκρατική Συμμαχία με τις παρεμβάσεις της για τα ταμεία και την χρηματοδότηση των κομμάτων ενόχλησε πολλούς.

Μιλώντας χθες στη Βουλή, η κα. Μπακογιάννη σημείωσε «έχω δημοσιοποιήσει κάθε ευρώ και δραχμή και δεν επιτρέπω σε κανένα να σπιλώνει το ήθος και την πολιτική μου σταδιοδρομία» και πρόσθεσε: «Έχω αρκετά στοχοποιηθεί στη ζωή μου και δεν επιτρέπω να στοχοποιηθώ από τα δύο μεγάλα κόμματα, τα οποία έθιξα όταν έφερα στο φως τα κομματικά τους ταμεία».

Δεν περίμενα ποτέ για μια καθαρά επιχειρηματική μου κίνηση να υπάρξει τέτοια διαστρέβλωση της πραγματικότητας ακόμη και από δημόσιους λειτουργούς, αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Ισίδωρος Κούβελος....
सके.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: