30.5.12

Θεέ μου, αυτή είναι η γυναίκα μου (η μακαρίτισσα) ...


Μήνυση σε διαδικτυακό τόπο...

Μόνο στο Nonews-News

Ψυχολογικά ράκος, από τον πόνο για το χαμό της γυναίκας του (έφυγε στα 35 της, από ανίατη ασθένεια) , είχε κλειστεί σπίτι του και δεν ήθελε να δει άνθρωπο.
Ένας ανιψιός του, προσπαθώντας να...

σπάσει αυτό το τείχος της απομόνωσης, τον κάλεσε να περάσουν μαζί τις γιορτές του Πάσχα.
Δέχτηκε. Και 'κει, μετά το φαγητό και τη μουσική, ο ανιψιός τον παρέσυρε σε μια ιδιωτική προβολή.
Με τα πρώτα, όμως, πλάνα, σηκώθηκε να φύγει. Αλλά, εκεί που έλεγε, "δεν είμαι εγώ για τέτοια" , πιάνει ξαφνικά αγριεμένος τον ανιψιό του από τους ώμους και του φωνάζει, "σταμάτα, σταμάτα την ταινία εδώ" . Πλησίασε την οθόνη και ξαφνικά σωριάστηκε στο πάτωμα. "Θεέ μου, αυτή είναι η γυναίκα μου" .
Όταν συνήλθε, πήγε στην αστυνομία και κατέθεσε μήνυση στο διαδικτυακό τόπο που έπαιζε και εμπορευόταν την πορνό ταινία όπου πρωταγωνιστούσε η μακαρίτισσα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: