30.5.15

"Θα μου επιτρέψετε να πάω σπίτι μου"...

Βαρουφάκης σε δημοσιογράφο: Θα μου επιτρέψετε να πάω σπίτι μου... Το ασυνήθιστο τετ α τετ που είχε ο Βαρουφάκης, με Ιταλίδα δημοσιογράφο...
Ένα ολιγόλεπτο και... ασυνήθιστο τετ α τετ είχε ο Γιάνης Βαρουφάκης, με  Ιταλίδα δημοσιογράφο.
Η δημοσιογράφος τον... έπιασε έξω από το υπουργείο Οικονομικών και τον ρώτησε "πως... πάνε τα πράγματα για την Ελλάδα;"
"Μια χαρά. Για την Ιταλία;", της απάντησε ο  Βαρουφάκης. 
Στη συνεχεια η δημοσιογραφος  τον ρώτησε αν πιστεύει, πως, θα βρει εγκαίρως τα χρήματα για να παραμείνει η χώρα στο ευρώ.
"Το ερώτημα είναι αν η Ευρώπη θα παραμείνει στην Ευρωζώνη και πως θα οργανωθούμε ως Ευρωπαίοι. Αυτό είναι το ερώτημα. Αλλά αυτό είναι ένα ερώτημα και για την Ιταλία. Τώρα όμως θα μου επιτρέψετε να πάω στο σπίτι μου. Είχα μια πολύ κουραστική μέρα, ευχαριστώ", είπε ο Βαρουφάκης κι έφυγε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: