30.12.15

Κυριάκος: Είμαι το αντίθετο του Τσίπρα...

Να ρίξει τους τόνους στα περί προσωπικής αντιπαράθεσης με τον Βαγγέλη Μειμαράκη επιχείρησε για άλλη μια φορά ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο υποψήφιος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας σε...
συνέντευξή του εξήγησε ότι η αντιπαράθεσή του με τον κ. Μειμάρακη, που επίσης διεκδικεί την προεδρία της γαλάζιας παράταξης, είναι πολιτική. «Κάθε κριτική συνοδεύεται από εναλλακτική πολιτική πρόταση».

«Σε όποια κριτική έχω ασκήσει, έχω καταθέσει και μια συγκεκριμένη πρόταση. Αυτό πρέπει να κάνει η Νέα Δημοκρατία» συνέχισε ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό του «ευρωπαϊστή κεντροδεξιό πολιτικό που σιχαίνεται το λαϊκισμό».

«Δεν είμαι αντι-Tσίπρας. Είμαι το αντίθετο του Τσίπρα. Είμαι ένας άνθρωπος που απεχθάνεται το λαϊκισμό» συμπλήρωσε και υποστήριξε ότι έχει μεγάλη δυνατότητα «να διεμβολίσω το μεσαίο χώρο. Εκεί όπου κερδίζονται οι εκλογικές αναμετρήσεις»...

Δεν υπάρχουν σχόλια: