30.4.16

Η λαμπάδα και τα καμμένα μαλλιά...

hairspray

Τι να κάνετε για να «σώσετε» την κατάσταση αν πάρετε φωτιά την Ανάσταση...

Αχ Πάσχα, τι ωραίες αναμνήσεις που έχω από εσένα (not)! Πριν δύο χρονιές ακριβώς συνέβη κάτι που μου άλλαξε τη ζωή μια για πάντα… Εντάξει ίσως και να υπερβάλλω λίγο (δεν με λένε άδικα drama queen), αλλά ...
έγινε κάτι που άλλαξε δραματικά τα μαλλιά μου.

Να πω σε αυτό το σημείο πως το σκηνικό που μου συνέβη θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα (ξεκάθαρα) και δεν ευθύνεται για κανένα λόγο η αστείρευτη ατσουμπαλιά μου. Ας  μην μακρηγορώ όμως: το βράδυ της Ανάστασης βρισκόμουν έξω από την εκκλησία για περίπου δύο λεπτά όταν «βγήκε το ιερό φως» και οι καμπάνες χτύπησαν δυνατά. «Ναι, έφτασε η ώρα να φύγουμε και να πάω να φάω τα πάντα στο τραπέζι της γιαγιάς μου» σκέφτηκα χωρίς καμία τύψη, αλλά ξέρετε τι λένε: karma is a bitch και εγώ σε μερικά λεπτά θα το διαπίστωνα.

Περπατώντας λοιπόν προς το σπίτι, κρατούσα το χέρι της 6χρονης ξαδέρφης μου, της οποίας η λαμπάδα έγερνε επικίνδυνα προς το μέρος της. Το «μητρικό» ένστικτο βγήκε και έσπευσα να της ισιώσω το κερί, ώστε να αποφύγουμε το ατύχημα. Φυσικά, αυτή που στην πραγματικότητα χρειαζόταν βοήθεια δεν ήταν η μικρή, αλλά η μεγάλη (εγώ δηλαδή), αφού στην προσπάθεια να ισιώσω τη μια λαμπάδα, ακούμπησα την φλόγα της δικής μου στα μαλλιά μου, με αποτέλεσμα παρόμοιο με αυτό:

Τσιρίδες, επιτόπου πηδηματάκια και σπασμωδικές κινήσεις χεριών με στόχο το κεφάλι μου ακολούθησαν, και εγώ έγινα το θέαμα της γειτονιάς. Αφού ξεπέρασα το πρώτο σοκ και έβρισα την αδερφή μου που γελούσε για περίπου 15 λεπτά, μάζεψα τη δύναμη να δω τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Η Zooey παρακάτω αντέδρασε ήρεμα αν την συγκρίνουμε με την δική μου.

Τι κάνουμε τώρα; Time for action. Για αρχή πάρτε απόφαση το γεγονός ότι τα καμένα μαλλιά σας δεν πρόκειται να σωθούν, όσο και να κλαίτε και να χτυπιέστε. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να κόψετε  το μεγαλύτερο μέρος του κατεστραμμένου τμήματος των μαλλιών σας αμέσως. Τα καμένα μαλλιά χρειάζονται ιδιαίτερη προστασία και φροντίδα για πολύ βαθιά και άμεση ενυδάτωση, οπότε προμηθευτείτε ειδικά σαμπουάν, conditioner και μάσκες, τις οποίες θα κάνετε απαραιτήτως τρεις φορές την εβδομάδα. Αν δεν θέλετε να διαθέσετε τόσα χρήματα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φυσικά έλαια, όπως αυτό της καρύδας, ή ακόμα και μαγιονέζα (ΝΑΙ, ΜΑΓΙΟΝΕΖΑ) και φροντίστε να μείνετε για αρκετό καιρό μακριά από πιστολάκι και σίδερο μαλλιών – και από κεριά, αναπτήρες κτλ προφανώς!

Αν τίποτα από αυτά δεν λειτουργήσει, δείτε την θετική πλευρά της κατάστασης, αρπάξτε την ευκαιρία και ανανεώστε το look σας. Το lob (μακρύ καρέ) είναι άλλωστε το πιο hot κούρεμα της σεζόν.

Πηγή: instyle.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: